Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er «uekte» på deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-18, 16:16   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Har to sønner, men har ikke sagt det til dem. Sier ikke ifra til dem når jeg legger på ny negler, farger håret eller gjør andre ting heller.

Om du hadde hatt en tenåringsjente som hadde spurt, da?
(Alle vet jo at gutter ikke får med seg om man har farget håret blått, gått opp/ned 40 kg på en uke og tatovert en slange midt i panna....)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 16:18   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Om du hadde hatt en tenåringsjente som hadde spurt, da?
(Alle vet jo at gutter ikke får med seg om man har farget håret blått, gått opp/ned 40 kg på en uke og tatovert en slange midt i panna....)

Vet ikke. Det spørsmålet har jeg ikke hatt grunn til å ta stilling til.

Gammel 19-04-18, 16:46   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Vet ikke. Det spørsmålet har jeg ikke hatt grunn til å ta stilling til.

Men hva med de andre problemstillingene som har blitt reist i tråden, da? Føler du at du trenger å ta stilling til at det at flere og flere tar f.eks operasjoner og botox for å se yngre/bedre ut er et problem på samfunnsnivå? At det blir et press om å se yngre ut, at barna våre opplever at det faktisk ikke er greit å leve med det ansiktet og den kroppen man har fått tildelt, så lenge man har mulighet til å gjøre noe med det.

Nå spør jeg ikke for å "spikre deg oppetter veggen", altså, men nå er du jo faktisk den eneste i tråden som sier at du tar botox for å se bedre ut, så da blir det jo deg jeg spør. Synes egentlig ikke man får muligheten til å høre så mye om hva "normale" folk tenker om botox fordi de aller fleste gjemmer seg bak helsemessige årsaker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 16:53   #4
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har gått ned 50 kg ila 2,5 år. Her forleden kom jeg hjem fra trening, og møtte 15-åringen i gangen. «Oi, mamma, du har blitt tynn!!» kom det overrasket fra poden. Tydeligvis første gang på en stund at han hadde sett på meg.

Gammel 19-04-18, 17:09   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg har gått ned 50 kg ila 2,5 år. Her forleden kom jeg hjem fra trening, og møtte 15-åringen i gangen. «Oi, mamma, du har blitt tynn!!» kom det overrasket fra poden. Tydeligvis første gang på en stund at han hadde sett på meg.

Herre..! Jeg leste «Jeg har gått ned 50 kg på Ila, 2,5 år.» :whaaat: Altså, synd du har vært i fengsel, men gratulerer med vektnedgangen! Godt sønnen din kjente deg igjen i det hele tatt! 2,5 år er jo en stund!

Gammel 19-04-18, 22:04   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Herre..! Jeg leste «Jeg har gått ned 50 kg på Ila, 2,5 år.» :whaaat: Altså, synd du har vært i fengsel, men gratulerer med vektnedgangen! Godt sønnen din kjente deg igjen i det hele tatt! 2,5 år er jo en stund!

Det er jo ikke så langt fra sannheten da. Store deler av vekta ligger vel igjen på Ila, vil jeg tro (eller i Ila, som det heter her).

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.