|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye snop spiser dere?... og når det gjelder totalen, veit jeg hvorfor det går rundt hos meg med en stabil vekt på noen-og-tjuende året: Jeg spiser mindre mat enn de fleste andre jeg kjenner - blir fort mett og er egentlig ikke spesielt glad i mat. I tillegg trener jeg nesten hver dag og har vanligvis en daglig time med hverdagsmosjon i tillegg.
|
|
|
|
#2 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye snop spiser dere?
Akkurat dette! Jeg har undret meg på hvordan jeg så «lett» unngår overvekt, og har kommet til at det må være pga små middagsporsjoner og null kveldsmat. Frokost og lunsj spiser jeg normalt/ganske mye av, i alle fall lunsj (2 skiver, 2 knekkebrød og en frukt i løpet av arbeidsdagen). Og selvsagt treningen og hverdagsmosjonen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvor mye snop spiser dere?Vi har typisk en pose chips og en pose smågodt på deling i helgen. Jentene spiser litt mer av det enn det mannen og jeg gjør. Til gjengjeld i kaloriregnskapet drikker vi vin eller øl til, mens jentene nesten helt har sluttet å drikke brus. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|