Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye snop spiser dere?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-18, 01:41   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

... og når det gjelder totalen, veit jeg hvorfor det går rundt hos meg med en stabil vekt på noen-og-tjuende året: Jeg spiser mindre mat enn de fleste andre jeg kjenner - blir fort mett og er egentlig ikke spesielt glad i mat. I tillegg trener jeg nesten hver dag og har vanligvis en daglig time med hverdagsmosjon i tillegg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 07:50   #2
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

... og når det gjelder totalen, veit jeg hvorfor det går rundt hos meg med en stabil vekt på noen-og-tjuende året: Jeg spiser mindre mat enn de fleste andre jeg kjenner - blir fort mett og er egentlig ikke spesielt glad i mat. I tillegg trener jeg nesten hver dag og har vanligvis en daglig time med hverdagsmosjon i tillegg.

Akkurat dette! Jeg har undret meg på hvordan jeg så «lett» unngår overvekt, og har kommet til at det må være pga små middagsporsjoner og null kveldsmat. Frokost og lunsj spiser jeg normalt/ganske mye av, i alle fall lunsj (2 skiver, 2 knekkebrød og en frukt i løpet av arbeidsdagen). Og selvsagt treningen og hverdagsmosjonen.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 08:08   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har typisk en pose chips og en pose smågodt på deling i helgen. Jentene spiser litt mer av det enn det mannen og jeg gjør. Til gjengjeld i kaloriregnskapet drikker vi vin eller øl til, mens jentene nesten helt har sluttet å drikke brus.

Ellers i uken har vi veldig sjelden dessert, med mindre vi har gjester. Og baker også bare kake til selskap. Men vi er ganske løsslupne med is om sommeren.

I helgene spiser jentene gjerne sjokoladepålegg og vi voksne marmelade. Ellers spiser vi ikke søtt pålegg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.