|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor mye snop spiser dere?Jeg foretrekker å bruke kaloriene mine på vin. Og mat. Jeg spiser typ 1- 2 never med potetgull i løpet av en helg, mannen spiser resten. To ruter firkløver til kaffen om morgenen i helgen, ellers lite eller ingenting. Bare tanken på å spise en stor sjokolade alene i løpet av kort tid er helt absurd. Hvordan GJØR man det, egentlig?
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Hvor mye snop spiser dere?
Akkurat som man svelger kameler. Man tar en bit av gangen.
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye snop spiser dere?
Jeg er også der, en flaske brus varer i evigheter mens det er 2 slurker for mann og barn. En stor sjokolade kunne jeg levd på i en uke (om jeg spiste det hver dag) mens for mann og barn er det 2 tygg og vips - borte. En pose potetgull tar jeg et par never av, resten er borte på to sekunder etter at mann og barn har dykket oppi posen. Jeg LIKER det, men jeg liker ikke store mengder av det. Når jeg hører venner si de kan spise 4 hele Freia påskeegg, disse sjokoladeeggene med skje, eller en hel 200-grams sjokoladeplate blir jeg litt sånn
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye snop spiser dere?Jeg kan fint spise 200 g melkesjokolade på et kvarter. Null problem. Men jeg gjør det heldigvis uhyre sjelden, tidligere var det derimot helt normalt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor mye snop spiser dere?Man spiser ikkenødvendigbis hele på 5 minutt, men om man har en åpnet firkløver i kjøleskapet så er det fristende og lettvint å bryte av en bit innimellom. Og vips, så er den borte.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|