Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trådløse ørepropper?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-18, 21:26   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trådløse ørepropper?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg fikk Jabra Elite Sport i april. Jeg absolutt elsker dem! De er ikke billige, men de sitter godt, har god lyd, og fungerer utmerket som handsfree til mobiltelefon. Kommer med ladeetui, som er rett og slett genialt.

Det tok noen dager å venne meg til å gå med dem, men etter en liten uke har jeg blitt så komfertabel med dem at jeg bruker dem mer eller mindre konstant, med mindre jeg faktisk fører en samtale med noen i samme rom.

De har forøvrig innebygget pulsmåler og kobling til mobilapp, for den som liker slikt. Jeg har allerede Polar-armbånd og har aldri testet den funksjonen på dem.

https://swsg.no/jabra-elite-sport-2-treningspropper

Jeg har disse, bare med ledning. Altså trådløs, men ledning mellom proppene. Under halve prisen, men samme lovord som Teo kommer med. Det eneste minuset er at de ikke funker etter en runde i vaskemaskinen. Men jeg hadde heldigvis forsikring.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-18, 23:43   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har disse, bare med ledning. Altså trådløs, men ledning mellom proppene. Under halve prisen, men samme lovord som Teo kommer med. Det eneste minuset er at de ikke funker etter en runde i vaskemaskinen. Men jeg hadde heldigvis forsikring.

Makan! Også de som reklamerer med at de er vanntette og all ting. Tsk, tsk..

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 15:37   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Makan! Også de som reklamerer med at de er vanntette og all ting. Tsk, tsk..

Ja, den er jeg ikke helt enig i, vaskemaskin eller ei. Svettet veldig på en trening og da mistet jeg lyden i den ene. Men det gikk på garantien, heldigvis.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.