|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: GruffetrådenOm de kan være i klasserommet tror jeg vil være avhengig av den enkelte skoles brannrutiner, hos oss får de ikke være alene der, men ved behov så kan de være i andre av skolens rom, som på kontoret til administrasjonen, lese på en (god) stol i gangen eller et eller annet. Man må da være litt løsningsorientert. (Utfordringen blir selvsagt å sette grensen i god avstand fra «han må være inne for han er snufseforkjølt og det er minusgrader» og det er jo alltid litt krevende).
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: Gruffetråden
Men om alternativet er en uke fravær fra skolen for en ellers frisk unge så synes jeg faktisk skolen skylder oss å være litt løsningsorienterte og ikke bare først sende ungen ut i friminuttet for så å sende henne hjem en time etterpå fordi huffda, hun fikk visst en veldig reaksjon på å måtte være ute. Nå har mannen sendt epost, hans forslag var litt mindre syrlig og litt mer diplomatisk enn mitt.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|