|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?
Hvorfor det egentlig? Det er jo akkurat det HI spør om, er det virkelig slik kulturen er nå? At det ikke er «lov» å forvente at folk er på jobb på inneklemte arbeidsdager når man ikke har gitt beskjed om annet?
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?
Enig. Jeg synes det er håpløst at man knapt kan forvente å få tak i folk eller svar på en mail på inneklemtdager.
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det synes ikke jeg er rart. Hos oss har vi skjev belastning i løpet av året, og alle jobber i perioder ganske mye. En av de gode tingene med å føre timer når det er stort trykk, er å få lov til å avspasere mer eller mindre fritt alle de fine inneklemte dagene |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sånn er det hos oss også, men inneklemte dager kommer ikke brått på og derfor forventer jeg at det varsles noen dager før. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|