|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?I Oslo gjør de det for å beholde folk i barnetoget i det hele tatt, tror jeg
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?
Når ble det et problem å få nok unger i barnetoget i Oslo? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?
Jeg tror deltakelsen i årets barnetog var lavere enn vanlig her, Teo. Mine barns lærere sa i alle fall at i år var det bare halve klasser, mens det i «vanlige» år er mye mer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her tror jeg ikke det var færre. Kjenner kun en kollega fra nabokommune som reiste bort.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Det var jo synlig kortere selv om det var mer enn langt nok.
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er mulig det var kortere, og det var visst to videregående skoler som trakk seg på grunn av lav deltakelse. Men uansett er det jo mer enn langt nok her da, det er verre med små plasser. Absolutt mer enn nok folk i byen også, særlig når vi fikk tilføyd noen tusen ekstra, med boblejakker og selfiestenger, fra den enorme cruisebåten som kom inn den dagen.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Her var det veldig stort oppmøte. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|