|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?
Hun har vært i en konflikt med Gerd Liv Valla. Hvor det i ettertid er liten tvil om at Gerd Liv Valla ikke hadde oppført seg etter boka i det hele tatt, og at I. Yssen varslet. I denne saken er hun tillitsvalgt og snakker på vegne av de hun er tillitsvalgt for. Jeg synes det er ugreit komme med slike hentydninger om at hun har vært i MANGE konflikter med påfølgende sykemelding tidligere. Unødvendig og bare egnet til å gjøre det vanskeligere for folk å varsle.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
rakkarpus
|
Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?Jeg klarer ikke la være å tenke at hun ble sykemeldt etter ett ubehagelig møte.. Mye man ikke vet om situasjonen, da..
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det med sykemeldinger vet jeg ikke, men hun var godt kjent problemmaker i mange situasjoner før Valla-saken. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Jeg skjønner at det kan leses som hinting, men det var ment som et spørsmål. Jeg kjenner til saken med Gerd Liv Valla (via media og andre offentlige kilder), MEN i forbindelse med den saken leste jeg at hun (Yssen) hadde vært i flere konflikter. Jeg greier dog ikke å huske hvor jeg leste det, men lurer faktisk på om det kan ha vært her på FP? (Har ikke hatt tid å lete)
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 31-05-18 kl 12:17. Årsak: la til parantes om hvem jeg referete til |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|