|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hva er mest intimt? | |||
| Kløft |
|
85 | 80,19% |
| Barfot |
|
7 | 6,60% |
| Noe helt annet - spesifiserer i tråden |
|
14 | 13,21% |
| Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?
Men hvem tenker du eier problemet?
|
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker at jeg helt klart eier problemet. Og selvsagt kan du gå barføtt i både eget hjem og mitt hjem. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Du behøver ikke klemme på meg. Jeg lurer helt oppriktig på hvordan du tenker. Var innlegget ment som et innlegg for å fortelle om den skammen du føler, over å synes andres føtter er ekle? I så fall bommet du grundig.
|
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Å herlighet, snakk om å gjøre en enorm sak ut av ingenting. Skam over andres føtter, hva snakker du om? Jeg synes dette med føtter er en filleting, i motsetning til deg, og nå synes jeg at du i tillegg har de lengste og såreste tærne jeg har sett på lenge. Makan! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Jeg _fjaser_, og understreker faktisk flere ganger at dette er en filleting, som jeg ikke bryr meg veldig om, mens du gjør dette til en stor sak. Du føler deg truffet av skyts som du selv har konstruert, men det får være ditt problem. I mellomtiden beundrer jeg mine velpleide og velduftende tær, som i tillegg til å se pene ut, på en utmerket måte bærer og balanserer kroppen min. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Vet ikke om fjasing om hvorfor og hvordan man synes andres kropper er ekle egentlig er noen höydare. Sist redigert av Maverick : 13-06-18 kl 14:40. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|