|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Anbefal meg en tur i den norske fjellheimen
Litt av problemet med Besseggen var at jeg gikk der den aller travleste dagen den sesongen. Det var innmari mye folk, så de veivalgene jeg hadde lyst til å ta, var ofte rett og slett ikke tilgjengelige. Det forverret trolig min opplevelse av kontroll.
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Det fine med Aurlandsdalen er at alle går samme veien.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Som tenåring overnattet tanten min og jeg på Bjørnhollia og gikk dagsturer derifra. Jeg har et utrolig fint bilde av meg selv, som står over tåkelaget. Så man trenger ikke gå en runde heller.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Faren ved å bo bare ett sted er at den noe trassige tenåringen kan komme til å "bare ville være på hytta". Hvis målet er å gå fra hytte til hytte, så vil det ikke føles like meningsløst å gå en tur.
|
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Sv: Anbefal meg en tur i den norske fjellheimenAurlandsdalen har mye spennende historie som man kan gi glimt av hvis man leser seg litt opp på forhånd. På Østerbø er det f.eks. en liten gammel kirkegård som gjorde inntrykk på meg første gang jeg gikk der. Gården Sinjarheim som man passerer siste dagen, er det skrevet mye om:
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Ser den.
|
![]() |