|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva tenker dere om "Pride"?Jeg syns det er fantastisk at Pride har tatt av og blitt mainstream, som Blå sier. Det eneste jeg har lagt merke til av kommersialisering er at store bedrifter som DNB, Telenor og Statoil har regnbuelogo på SoMe, og det syns jeg er helt storartet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tenker dere om "Pride"?
Jeg også! Viktig at store bedrifter går foran og støtter. Ser ikke noe negativt med det.
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hva tenker dere om "Pride"?Jeg må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hvor forskjellig vi opplever reklamen er (i og med det ikke eksisterer et sentralt sted lengre)? Virker som om flertallet i tråden er enig om at det er ganske nytt at Pride "når lengre ut enn paraden" (da innkluderer jeg både leserinnlegg, nille-pride, reklame og deltakelse i paraden, forretninger setter pridefargene på profilbildet etc), men at det varierer en del på hva folk ser.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva tenker dere om "Pride"?Jeg var usedvanlig enig med Blå. Hun formulerte deg jeg tenkte usedvanlig godt.
Jeg jobber som konsulent i et av disse skikkelig store selskapene som valgte å ha regnbue-logo på facebook. Jeg vet dog at det ikke skjedde uten en del diskusjoner ettersom de har en del ansatte som med stor sannsynlighet ikke har et like avklart forhold til LGBT. Og kanskje nettopp derfor synes jeg det er enda litt viktigere. At selskapet på toppen står frem og sier klart fra at dette er greit for dem.
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva tenker dere om "Pride"?
Ja, jeg er skikkelig masete på det der i min jobb.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|