|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PC eller Mac til vgs?Bare sjekk at skolen sine systemer er kompatible med Mac. Hos oss har fylket gått for PC, og det betyr at elever med Mac ikke uten videre kan koble seg til prosjektorer, kablede skrivere (brukes noen ganger på heldagsprøver, særlig i matte) o.l. Skolen stiller heller ikke med overganger, det må elevene ha med selv, siden de velger å bruke noe annet enn det fylket har gått for.
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: PC eller Mac til vgs?
Må ikke der heller, det er ulikt fra sted til sted. Mine medieelever bruker PC, den Kenovoen Teo linker til.. (Og dessverre må jeg innrømme at Adobe-programmene fungerer minst like bra på dem).
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
I fylket her er det Lenovo Thinkpad for alle elevene. Også de på media. Disse elevene får en oppgradert versjon, med bedre prosessor og mer RAM. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Ja, sånn er det her også. Veldig greit system, oversiktlig både for elever, foreldre og lærere. ((Jeg har blitt utrolig god på feilsøking på Lenovo!
|
|
|
#5 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg snakket spesifikt om eget fylke, siden det er det jeg kjenner. Ville bare vise at opplegget ikke er likt over hele landet.
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Jeg selger Adobeprogramvare, det funker like bra på både PC og Mac.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|