|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bør universiteter og høyskoler legge til rette for toppidrett/annet?Er det selvsagt at toppidrettsutøvere får permisjon til å drive idrett om de er i jobb? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bør universiteter og høyskoler legge til rette for toppidrett/annet?
Nei, det er ikke selvsagt og for enhver pris. Men noen arbeidsgivere velger å tilrettelegge. Der jeg jobber nå er det noen ansatte på toppnivå i relativt marginale idretter. Jeg ser at de får fri, og at det skrytes masse av dem internt. Men jeg antar at det er ulønnet permisjon og at muligheten for dette avtales ved oppstart.
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#4 |
|
heimføing
|
Det er ikke slik at man MÅ ha høyere utdanning for å få jobb. Det er masse jobber man kan ta uten ekstra utdanning, ut over videregående. Det er mange i dette landet som aldri har satt sin fot inn på en høyskole eller universitet, og de klarer fint å brødfø både seg selv og familien. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|