|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er mulig, men jeg tror (og det er bare noe jeg tror) de fleste råkjørere kjører fort enten fordi de ønsker å komme fort fram, eller fordi de liker følelsen av fart. Ikke fordi de har intensjoner om å skape flyt i trafikken og unngå å være til hinder for andre.
|
|
|
#3 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du skjønte vel egentlig ut fra svaret mitt at jeg allerede kan regelverket?
Det er ikke farlig å bli stående på gårdsplassen hjemme en ekstra halvtime, heller, men jeg regner med det hadde tatt litt mindre enn tretti minutter før du hadde begynt å bli rimelig forbanna hvis jeg hadde stoppet i veien utenfor innkjøringen din så du ikke fikk reist.
Det er -en smule- lettere å måle en bil og påpeke at den kjører for fort enn det er å dokumentere at en bil har kjørt for sakte og vært til hinder for trafikken over tid.
Du vet at det er mange hissige idioter i trafikken, du vet det er stor sannsynlighet for at noen vil foreta hasardiøse forbikjøringer hvis du sinker og du vet at møteulykker er dødelige.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|