|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteEn fordel med å gjøre sånn veldig sjelden er at det blir såpass unikt at man husker godt den ene gangen det skjedde. Så da er det ikke nødvendig å gjøre det flere ganger, dersom poenget er at man skal lage felles minner om opplevelser.
![]() |
#43 |
intro
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte
Jeg har allerede blitt hjemme de siste 10-12 gangene, så jeg vurderer å prøve noe nytt nå. (Og det bør vel sies at jeg vagt husker å ha trivdes på en slik høsttur til denne hytta i 1997.)
![]() |
![]() |
#45 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteFøler med deg, altså! Men sånn generelt går ting som oftast betre enn ein fryktar i forkant.
![]() |
#46 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteJeg var på det en natt i august, og overlevde helt fint gitt. Hadde jeg nesten aldri trodd. Men en natt går. Uheldigvis skulle kjæresten jobbe så vi ikke kunne dra ut dagen før å bli hele helga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteJeg tror egentlig at hvis det er sånn at du mer eller mindre frivillig har bestemt deg for å være med og gjøre et forsøk så kommer det til å gå bra. Særlig med sjokolade, rødvin og gode nok sko. Hvis du føler deg tvunget blir det ikke bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
intro
|
He-ha, au da! Men her er utedoen helt frittstående, gitt.
![]() |
![]() |
#51 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteDu må fyre masse sånn at temperaturen er god hele tiden. Trening får vel opp varmen så spøtrs det hvordan det blir om du vasker deg i vaskevannsfat ute.
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteNår forhåpningene er lave, så kan det hende det blir bedre enn forventet. Superundertøy, raggsokker, god drikke, snop, lesestoff, kortstokk, lydbøker til alle kanskje? To døgn går fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
kamerat
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteLave forventninger og sjokolade hjelper mot så mangt!
![]() |
#54 |
intro
|
Ikke en kjeft å se på denne hytta utover oss fire. Ett døgn med min familie i forkant.
![]() |
![]() |
#55 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteSkidress er perfekt turantrekk.
![]() |
#56 |
Smugleser
|
Hvorfor er ikke det trening nok? Oppriktig undrende, altså.
![]() |
#57 |
I mål
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteJeg ville tenkt at du måtte lage nye hyggelige rammer der som du ikke har hjemme istedenfor å forsøke å få det som hjemme. Dermed ville jeg droppet annen trening enn fjelltur med ungene og gjort andre valg som du kan trives med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
intro
|
Blir ikke så sliten av det - ikke på den rette måten. Og så er det ukesmål jeg vil oppnå - løpe minst 3 mil hver uke og denslags. Det kan sikkert planlegges sånn at det går opp, men treninga gir også en godfølelse etterpå som jeg gjerne vil ha med meg.
![]() |
![]() |
#59 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Og det er du ikke villig til å avstå fra, en helg i året? Er ikke det litt lite fleksibelt? (med mindre du er toppidrettsutøver som skal prestere internasjonalt selvsagt, eller har helseutfordringer som gjør det helt nødvendig)
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|