Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Mollys nye kolleksjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 04:25   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Pussig, for tidligere har jeg vært nærmere å tenke "ja takk, jeg tar et av hvert plagg her". Hva har skjedd?

Akkurat det samme tenkte jeg også. Mulig mange av plaggene er finere live?

Jeg kunne tenkt meg denne, den var litt meg.

Og den her: (hvis den ikke er altfor kort)

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 04:27   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye som skal hjem til Mim her

Gammel 17-08-07, 09:09   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Og den her: (hvis den ikke er altfor kort)

Denne må jeg bare ha!
Ordentlig søt og koselig! Kan ammes i også, og fint med en hvit singlet under, så det gjør vel ikke noe om den er litt kort.

Koster den mon tro?
Tror jeg må ta meg en tur til Bliss, Nordstrand.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 09:20   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Denne må jeg bare ha!
Ordentlig søt og koselig! Kan ammes i også, og fint med en hvit singlet under, så det gjør vel ikke noe om den er litt kort.

Koster den mon tro?
Tror jeg må ta meg en tur til Bliss, Nordstrand.

Den koster 1299,- SEK ihvertfall.

Gammel 17-08-07, 14:11   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Marikken: Takk! Lurer på hvordan den er i størrelsen.
Men hvordan visste du at jeg bodde i Ski? (ref. grønn tipse-prikk)
Vet forresten at det har Odd Molly på Carma, men de har ikke så kjempeutvalg, syns du?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 14:16   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Men hvordan visste du at jeg bodde i Ski? (ref. grønn tipse-prikk)
Vet forresten at det har Odd Molly på Carma, men de har ikke så kjempeutvalg, syns du?

Ante ikke det jeg... Men siden det stod Akershus nicket ditt, var det jo ihvertfall butikk i samme fylke

Jeg vet ikke hva det har der nå, jeg fikk bare beskjeden på SMS
Men de sa at de skulle få inn en god del.

Hva slags størrelse bruker du til vanlig da?

Gammel 17-08-07, 14:17   #7
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Det står på http://www.trendsales.dk/main.asp?si...0DESC&status=1 at brystmålet i str 3 er 2x53cm

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.