|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blå dress? Eller?Mørk blå må da være safe en god stund til. Alle andre med blå dress kommer til å beholde sin i mange år fremover. Mannen min har hatt mørk blå med striper i mange år og vi har likt den gjort. Nå kjøpte han seg nylig mørk grå.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Blå dress? Eller?Da er det kanskje «trygt» å kjøpe blå fremdeles. Jeg tror han vil være fin i blått. Dressen han har nå er koksgrå. I grunnen fin den også, men jeg ser at den er videre enn den var tidligere, og da tenker jeg ikke på kroppsformen, men det at jeg kanskje ubevisst foretrekker smalere dresser nå ut fra motebildet. (Samtidig vil nok det svinge tilbake ettehvert. Svigermor synes det er forferdelig stygt med de smale dressene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Blå dress? Eller?Guttungen (14) skal forresten konfirmeres til våren og ønsker seg knallblå dress med brune sko. Jeg har ikke noe imot det, men jeg har i flere år tenkt at de blå konfirmantene i nåtiden vil vise like godt igjen på fremtidens bilder som 90-tallets gutter i lysegrå dresser med spisse rosa sko og smale lilla slips.. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|