Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blå dress? Eller?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-18, 22:25   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Mørk blå må da være safe en god stund til. Alle andre med blå dress kommer til å beholde sin i mange år fremover. Mannen min har hatt mørk blå med striper i mange år og vi har likt den gjort. Nå kjøpte han seg nylig mørk grå.

Gammel 10-10-18, 22:26   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville tatt blå eller grå, alt etter hva han kler best.

Gammel 10-10-18, 22:31   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det kanskje «trygt» å kjøpe blå fremdeles. Jeg tror han vil være fin i blått. Dressen han har nå er koksgrå. I grunnen fin den også, men jeg ser at den er videre enn den var tidligere, og da tenker jeg ikke på kroppsformen, men det at jeg kanskje ubevisst foretrekker smalere dresser nå ut fra motebildet. (Samtidig vil nok det svinge tilbake ettehvert. Svigermor synes det er forferdelig stygt med de smale dressene. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-18, 22:35   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttungen (14) skal forresten konfirmeres til våren og ønsker seg knallblå dress med brune sko. Jeg har ikke noe imot det, men jeg har i flere år tenkt at de blå konfirmantene i nåtiden vil vise like godt igjen på fremtidens bilder som 90-tallets gutter i lysegrå dresser med spisse rosa sko og smale lilla slips..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.