|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?Kokebøker? Bruker ungdommen nu til dags kokebøker? Mine har sluttet med det og baserer seg på søk og favorittlagringer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?Hvit saus bruker vi så og si aldri, men ulike typer brun saus og sjy, det er viktig å kunne lage selv for vår familie. Så det kan de. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?Vi bruker hvit saus hver gang vi lager lasagne. Og det skjer med jevne mellomrom. Bruker det til en del annet også, av fiskegratenger og pastagratenger.
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?
Sant, det glemte jeg, fordi det alltid er Helten som lager lasagne her i huset. Den har selvsagt avkommet lært seg av ham. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?Jeg tenker at det viktigste er at man har litt forståelse for hva som er sunt og fornuftig å spise og så kommer det meste av seg selv når man først står der og er ansvarlig for matlagingen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|