|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor har det blitt av?Jeg har mistet en skolett en gang i vinter, på toget. Den falt ut av veska, da, jeg hadde den ikke på.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har det blitt av?
6 år etter at vi flyttet og jeg "fikk bare med meg en ene av de svarte sandalene med høl som er fine til bruk i sommerselskaper og egentlig helt perfekte gode, ecco og rett for meg, så jeg nekter å kaste den, for den må jo være her et sted egentlig) dukket den andre opp i sommer
|
|
|
#3 |
|
Trøtt
|
Du har sjekket med hittegodskontoret til NSB ja? Mannen min mistet mobilen sin (!!!!) på toget for noen dager siden, og den hentet jeg på hittegodsen på ettermiddagen. De tar vare på det mest utrolige!
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Ja, det sjekket jeg, men nei.
|
|
|
#5 |
|
TittelTøs
|
Så det er derfor man innimellom finner enslige sko til salgs i butikker? Fordi noen trenger bare en?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|