|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Gaver fra julenissenHer åpnes også en og en gave og det leses høyt hvem gaven er fra. Er giveren til stede så sies det selvsagt takk. Jeg tenker at det er den eneste måten den store gavehaugen under treet til en viss grad kan forsvares på: At vi i det minste har fokus på at disse gavene er gitt oss av folk vi er glade i og som er glade i oss.
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2018
![]() |
Sv: Gaver fra julenissen
Er så enig med deg! Måten de gjør dette på fjerner jo litt av betydningen med julegavene. Julen skal jo være magisk (ref Harry Potter) og helt greit med nisse, men bare ikke andre sine gaver. Og de tar så lett på det og be andre om å delta på dette. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gaver fra julenissenJeg er helt enig med deg avokado.
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2018
![]() |
Sv: Gaver fra julenissen
Så godt å høre. Er jo mulig jeg føler litt for sterkt på det, men er en nær relasjon. Om ikke var for det så hadde jeg bare ikke giddet å legge så mye tanke bak gaven. Men her ønsker jeg på ingen måte å straffe ungen for dette. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| julegave, julenisse |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|