|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #2Snø.
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #2Sambo er borte hele helga og det har lavet ned med snø i timesvis. Ser ikke ut til å stoppe med det første. Gjett hvem som må måke? Jeg hater den jobben.
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: Gruffetråden #2
Toppes med at snøskuffen tydeligvis ble kassert i fjor så jeg måtte ut og tiggelåne før jeg i det hele tatt fikk begynt å måke. Og Jernia var utsolgt for snømåker... |
|
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #2
I fjor vinter klarte ungene å leke på plenen både med den lille snøskyveren og spaden vi brukte, og så snødde det noe helt voldsomt i løpet av en natt, og uansett hvor mye vi maste, klarte vi ikke å få ut av dem hvor de hadde lagt sakene fra seg, og vi klarte ikke å finne dem. Før snøen smeltet, og vi hadde krøpet til korset og kjøpt en ny spade.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|