|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Stiller også deg spørsmålet hvorfor du drar inn det med janteloven i denne saken her. Går det virkelig ikke an å mislike noe en offentlig person gjør, UTEN å være misunnelig eller jante? Jeg er heller ikke norsk, men synes ikke janteloven blir brukt i noe større grad her i landet enn andre steder.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Jeg tror ikke folk generelt er misunnelige akkurat. Men jeg ser ikke helt hvorfor noen skal legge seg i hva andre gjør. Hvorfor ikke applaudere mangfoldet i stedet? Jeg gidder ikke mislike hva prinsessen driver med, selv om det ikke akkurat er noe jeg ønsker å beskjeftige meg med. Det handler om toleranse, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenHvordan skal man kvalitetssikre denne utdanningen, forresten?
|
|
|
#4 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg synes Märtha er kul og ønsker henne lykke til med prosjektet! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenNoen er bare SÅ heldige
|
|
|
#6 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Hvorfor skal man? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
For å kunne vurdere om man får uttelling for innsatsen og pengene sine, kanskje?
|
![]() |
| Emneord |
| engleskole, klassiker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|