|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?
Jeg irriterer meg også over all den spalteplassen slike idiotiske uttalelser fra enkeltpersoner får. Særlig når det går så langt som at det blir tema for debattprogram på TV, hvor de får det til å høres ut som en uttalt holdning fra en hel gruppe, som deretter framstår som tullinger, og må bruke en hel masse energi på å tilbakevise at de står bak uttalelsen.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Jo. Samtidig tenker jeg at de er med å legga lista lavere for oss som stadig teller på knappene om vi skal våge oss ut med en ytring.
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lista kunne med fordel ha ligget noen hakk høyere for en god del folk, spør du meg.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Nja, det er behagelig å vite at man er ganske langt unna det dummeste, om man skulle stikke nesa fram. Og det er like greit å vite hvor man har folk. Før ble man gjerne ikke trodd om man sa at folk var stappteite. Nå viser de det villig vekk.
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Nja, jeg er veldig usikker på om det er generelt østlandsfokus som er problemet her altså. Heller at det ikke er spesielt veldig-liten-del-av-vestlandet-fokus.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|