|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nessie (eller andre): Regler for nyttårsaften i Trondheim?Sist gang jeg feiret nyttår i Trondheim (regner ikke den gangen jeg satt på soverommet og bysset 2 mnd gamle tvillinger som feiring) var lenge før barn. Da var det totalt anarki på Festningen med dritfulle tenåringer (mye spying og hylgrining
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 28-12-18 kl 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Nessie (eller andre): Regler for nyttårsaften i Trondheim?
Vi har vært på familiefyrverkeriet på Festningen hvert år i ti år eller noe slikt. Kjempefint fyrverkeri som jeg varmt kan anbefale å få med seg, hvis man har mulighet til det. Det er ikke antydning til bråk eller ubehag der under familiefyrverkeriet; de fleste som er der da er i følge med større eller mindre barn. (Mine tenåringsbarn syns fortsatt det er stas, så det er ikke bare små barn der altså.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nessie (eller andre): Regler for nyttårsaften i Trondheim?Vi var på festningen med barna kl 19, syntes det var flott. Men unødvendig å gå forbi Kuhaugen til festningen, like greit fra Kuhaugen.
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Nessie (eller andre): Regler for nyttårsaften i Trondheim?
Ja
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|