|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Skal man snakke med andre om alt?Interessant å se svarene. For meg ville det vært uaktuelt å lufte noe uten at det var avklart med den som også ble utlevert.
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Skal man snakke med andre om alt?
Jeg også. Men jeg mener likevel det må være opp til hver enkelt hva en ønsker å dele med hvem og om hva. Det som er rett for meg er nødvendigvis ikke rett for andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg hadde nødvendigvis ikke det. Hadde mannen hatt en bestevenn som fulgte han i tykt og tynt så kunne han fint snakket med ham om ting uten at jeg skulle følt noe tristhet for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
Nei det er jeg helt enig i. Problemet dukker jo ikke opp før man har kryssende interesser. Altså at man deler noe, noen ikke ville at skulle deles.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det kan vel skje at man trenger å lufte noe FØR man tar det opp med partneren.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|