|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kamerat
|
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Det er godt jeg ikke er helt alene om å være skrekkfilmpingle.
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Jeg har egentlig ikke sjangervegring, men sånne krigs/slåssefilmer, hvor det er om å gjøre og knerte flest mulig på verst tenkelige måte, DET gidder jeg ikke. |
![]() |
![]() |
#23 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?
Dulter litt på Scarlettah jeg.
![]() |
#24 |
Leser
|
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Jeg ser ingenting som kan karakteriseres som skrekk.
![]() |
#25 |
kamerat
|
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Åh, jeg simpelthen elsker å grine på kino! Grinefilmer er bra saker. Kinogrining er så herlig upersonlig, og har egentlig ingenting med meg å gjøre.
![]() |
#26 |
Fortynnet
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Prettiest mess ever seen
|
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 26-07-07 kl 22:39. Årsak: smiledysleksi |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Originala
|
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Det meste med aldersgrense over 11 år blir for heftig for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Nesten allergifri, men har litt road movies-intoleranse. Jeg holdt på å gi opp Ringenes herre da jeg på slutten av den første filmen lente meg mot min kjære og spurte om det var langt igjen og han svarte at det var 2 filmer til de kom frem.
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Nymotens grøssere. Ikke er de skumle, og ikke er de bra. Skal jeg se de må det være for å kikke litt nærmere på fiffige spesialeffekter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Eg slit med komediar, og er nesten flau over det. Har alltid trudd at eg hadde sans for humor, men det har eg visst ikkje. Mannen min gremmes. Eg set jo ikkje pris på noko som helst, medan han kniser og fniser og humrar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#34 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Jeg hater disney-filmer. Puke.
![]() |
#35 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Allergien min retter seg kanskje først og fremst mot syngedamer som skal tøyse litt (hvis det er en egen sjanger), filmer der handlingen foregår kun i ubåter eller fly, katastrofefilmer (ebolavirus osv.) og barnefilmer der "personene" er kjøretøyer eller anleggsmaskiner av ett eller annet slag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Den desidert dårligste filmen jeg har sett i senere tid er "Snakes on a plane". Den var så dårlig og nedlatende mot oss seere at jeg var småaggressiv når jeg så den. Den er så dårlig at den nesten må sees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Introvert optimist
|
Krigsfilmer med stor vekt på slagscener er virkelig pyton. Vi så Clint Eastwoods film her forleden, Flags of our fathers, og den kunne med fordel vært kuttet med minst en halv time for å droppe de fleste slagscenene. De var helt uvedkommende for resten av filmen og det synes jeg ofte er tilfellet i slike filmer. Det blir bare spekulativt. Enda en mulighet for å vise blod og gørr liksom.
![]() |
#39 |
kamerat
|
Men ikke la det hindre deg i å se Letters from Iwo Jima, for den er faktisk veldig bra. :lar meg slepe med av og til:
![]() |
#40 |
flisespikker
|
![]() Sv: Filmsjangerallergi, da?Kjedelig film er vel egentlig den eneste genren jeg er ordentlig allergisk mot. (Siden flere her nevner "dumme" eller "dårlige" filmer, regner jeg med at "kjedelig" også er en akseptert genre?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|