Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?
Jeg er rett og slett sjeleglad for at jeg snublet over FP.
Jeg synes det er en fryd med så mange oppegående, intelligente, kunskapsrike, skarpe og morsomme damer på ett sted!
Jeg har blitt påvirket til å tørre å gi tydeligere utrrykk for hva jeg mener ( uttrykker meg ofte så rundt i kantene IRL at jeg blir svimmel av meg selv...). Det at andre er så tydelige på sine synspunkter uten så mye kvinnelig om,hvis,men, kosemoseprat, gjør at jeg synes det er mindre farlig å være det. Befriende. Og en spore til å bli flinkere på å tørre være tydeligere med mine synspunkter IRL også - uten å ALLTID slenge på en "men jeg skjønner hav du sier også, altså" eller en "men det kan jo hende at det ikke stemmer, altså".
Ellers prøver jeg å ikke la meg påvirke av shoppingtråden selv om jeg synes det er morsomt å vindusshoppe der!
Jeg er nesten aldri på NM lenger. Jeg orker ikke endeløse, meningsløse diskusjoner med masse ukloke innspill. Så på den måten har jeg nok blitt litt mer sær av å være på FP. Deilig å kunne forvente et høyt nivå på enhver diskusjon.
Jeg blir positivt påvirket av miljø- og kostholdsinteressen her inne.
Og jeg synes det er veldig deilig at så mange her inne er opptatt av litteratur.
Ellers har jeg endret noen oppfatninger om enkelte ting men blitt enda sikrerer på egne synspunkter og meninger om andre.
Om jeg ikke hadde blitt påvirket på noe vis av å være her, ville det vært 100% uinteressant. Det er deilig å kjenne en viss utvikling fra dag til dag!