|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Shoppehjelp veskeJeg trenger en ny veske etter at den billige jeg kjøpte som en mellomløsning nå er i ferd med å gå i oppløsning.
![]() |
#2 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shoppehjelp veskeKan jeg henge litt her? Jeg har en nå fra Kipling som funker greit, er slitesterk og rommer fint laptop, lader, alt jeg trenger, men er ikke superstilig, mest praktisk. :shallow: Forsøker å legge ved et bilde. Kipling har mange av den typen du ser etter, ser jeg, jeg kjente ikke merket fra før. Jeg kjøpte min på Morris, tror jeg det var.
1997, 2001 & 2006 Sist redigert av Addison : 30-01-19 kl 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Shoppehjelp veskeHenger og her.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Shoppehjelp veskeJeg googler stadig Totepack fra Fjellreven.
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Shoppehjelp veskeVesker i nylon er sterkest, og det er mye praktisk fra Fjellräven. Hvis du liker en god skinnveske er Capomaggi å anbefale, skikkelig håndverk med kraftig lær. De finner du fine og rimeligere på Finn.no. De er dyre. Jeg har kollegaer som liker Dixie vesker, men de er litt spinkle i stroppene, men det kommer an på hvor mye vekt du bærer.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Shoppehjelp veskeJeg henger meg på totepack fra Fjällräven. Utrolig praktisk å også kunne bære på ryggen. Jeg har No. 4 og bruker den masse.
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Shoppehjelp veskeFjellreven har jeg og kan anbefale. God plass og tåler alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shoppehjelp veskeEn Moleskine på salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Shoppehjelp veskeJeg har en som ligner denne. Samme merket. Den har god plass og er veldig solid. Men nå foretrekker jeg sekk fordi jeg lett får vondt i skuldrene av vesker så den blir ikke så mye brukt desverre.
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Shoppehjelp veskeAnbefalar å sjekke ut det norske merket Hippie Grace. Eg fekk mi i julegave og er veldig fornøgd. Eg har typen Sienna.
![]() |
![]() |
#11 |
can-jur
|
![]() Sv: Shoppehjelp veske
Kan man ikke bruke Tise uten å oppgi sted?
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|