Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal du i vinterferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-19, 20:29   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg skal vurdere elevtekster og få unna litt annen jobb tre dager, og så være hjemme med ungene torsdag og fredag (pluss helga, da). Vi pleier å være sjuke, men siden vi har en runde nå, håper jeg vi er i form til da. Planen er å gå en tur hver dag, bake noe og ellers se film og spise popcorn og surre rundt. Utvida helg. Jeg håper det kommer noen nabounger innom og bomber kjellerstua vår, egentlig, men ungene må rydde sjøl, da.

Har dere vinterferie snart, dere da? Vi har ikke før i uke 10, så jeg har knapt begynt å tenke på vinterferien som noe annet enn en teoretisk øvelse ennå.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.