Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-19, 19:24   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Det er en veldig tragisk utvikling, og jeg synes veldig synd på justisministeren. (Også hvis hun er uskyldig.)

Også lurer jeg på hvilken informasjon BB hadde som fikk dem til å gå ut med spekulasjoner for noen dager siden - og hvordan de har fått tak den.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-19, 19:31   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er en veldig tragisk utvikling, og jeg synes veldig synd på justisministeren. (Også hvis hun er uskyldig.)

Også lurer jeg på hvilken informasjon BB hadde som fikk dem til å gå ut med spekulasjoner for noen dager siden - og hvordan de har fått tak den.

Det står ei sak om det i Dagbladet no. Ho har dukka opp på ein del arrangement i regi av BB og oppført seg rart og så har det vore trusselhendelser rett etterpå. Sidan besøk og angrep var tett i tid fleire gangar syns dei det virka rart.

Gammel 14-03-19, 21:08   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig tragisk. Bra at han tar permisjon isteden for «å sykmelde seg».

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-19, 21:25   #4
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har sett masse spekulasjoner på media de siste dagene - mye går på nyheten fra filter, men også på kritikken mot politiet. Folk jeg kjenner har (i RL) antydet kraftig at dette er rart - senest i dag var det noen som tenkte høyt og sa det kunne jo være noen som var i huset som gjorde det. Tror ikke du må ha informasjon for å spekulere (litt urutinert å gjøre det i avisen, men ...)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.