Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

To hytte or not to hytte?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-19, 11:03   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Jeg slår et slag for sommerhus i Danmark, så langt sør man kan komme. Vi bruker det i ferier, aldri i helger. Det tar ti timer fra vi drar hjemmefra til vi setter nøkkelen i låsen i feriehuset.

Vi har et sommerhus som egentlig er et bittelite byhus i en koselig by sør i Danmark. Her er det restauranter, butikker, kino (drevet på dugnad), et utrolig flott bibliotek, strand (et must for meg), fantastiske sykkelforhold, kort vei til større byer med enda mer variert tilbud. Selv om vi har hus i byen, så har vi en usjenert bakhage som jeg bare elsker av hele mitt hjerte og hele min sjel. Huset er fra 1700-tallet, og har noen sjarmerende egenskaper av den grunn, men er renovert og har kaffemaskin, vannkoker, vaskemaskin, tørketrommel, varmekabler på badet, krydder i skapene, håndduker i skapet, grill i boden, sykler i boden, kajakk i boden, internett, bøker i hylla osv. Jeg elsker å ha sommerhus i Danmark. Og fordi det er såpass langt dit, så er det ikke så stort press på å dra dit i helgene - noe som passer meg utmerket. Men dyrt er det jo, jeg synes likevel det er verdt det.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.