Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Sommerhytta på TV2

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-19, 17:19   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tror jeg dåner av den frekkasen Aleksander. Gjerrigbod!? Atte det var, sa du? Er det mulig? Og «de hadde ikke gjort en så dårlig jobb hvis det var deres egen bod»?? Omg.

Jeg synes synd på Thor Erling og Anette. De ville jo virkelig lage en så fin bod som de klarte. Og alt de fikk i retur var en «gjerrigbod». Selv om Anette så ut til å være på gråten over fargene, så stresset ikke det meg, for det kan jo enkelt males over (selv om det var stygt). Det som nesten provoserte meg var skjødesløs isolering, våt isolasjon, stygge plater som verken var skjøtet eller sparklet, elendige overganger, manglende listing, i det hele tatt elendig arbeid. Og et strøk veggmaling på golvet. Den boden var helt krise. Og de hadde aldri gjort et så dårlig arbeid i sin egen hytte.

Helt enig. Jeg ble helt satt ut av det dårlige arbeidet! Og jeg synes de burde fått beskjed om å gjøre det på nytt faktisk.

Gammel 11-05-19, 17:21   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Helt enig. Jeg ble helt satt ut av det dårlige arbeidet! Og jeg synes de burde fått beskjed om å gjøre det på nytt faktisk.

Ja, det burde de. Og så i tillegg komme med kommentarer om dårlig arbeid på sin egen bod! Nei, det er helt på trynet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.