Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra prinsessetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 14:26   #31
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff fra prinsessetråden

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Den guden som er med på at spåfolk kan tjene seg søkkrike på teletorget for å fortelle fattige alenemødre om fremtiden sin, men ikke er villige til å gi informasjon som kan redde tusenvis av mennesker; den er jeg ikke interessert i å tro i. Den kan ha englene og miraklene for seg selv, det er i så fall ikke mye verdt.

Det er jo ditt valg. (du kan jo lese litt om Branham uansett kanskje?)

Men du kan jo ha i baktankene at det det kanskje er en ond en som vil ødelegge mest mulig. Han vet dessuten endel om fremtiden, og det er vel mange spåkoner som bruker han med det de formidler. Han kan gjøre seg om til en lysets engel hvis han vil. Men, klart, Gud setter jo sine restriksjoner på han. Tenk på hvordan det ellers ville vært på jorden?

Men, jeg vet jo at det ikke er noen vits i å diskutere dette med folk som er overbevist om at det er ingenting mellom himmel og jord. Dere er jo like overbevist om det, som jeg er overbevist om det motsatte.
Jeg klarer fint å omgås mennesker som ikke tror det samme som meg.

Sånn i bunn og grunn, syns jeg lite om folk som skal tjene penger på det Gud åpenbarer for dem.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.