Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva er det du ville prioritert i nytt hus?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-19, 00:07   #25
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det du ville prioritert i nytt hus?

Hvor store er soverommene?
Vi har valgt denne løsningen i vårt nye hus, nå kan jeg ikke rope halleluja enda, for jeg har ikke prøvd dem i praksis. Men det ser ryddig og oversiktlig ut og jeg slipper skap på rommet.

Jeg er veldig opptatt av nok lagring, så jeg har valgt å ha walkin closet ved inngangsdøren hvor man kan sette fra deg sko, vesker, sekker, treningsbager m.m. og lukke det igjen med en speildør.

Jeg har tegnet mye av huset innvendig selv, (sammen med arkitekt) har tenkt på mange "tiny house" løsninger, selvom vårt er stort, smarte lagringsmuligheter har vært i fokus.

Vaskemaskin og tørketrommel opp fra gulvet plassert i en skapløsning.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20190622_230259.jpg (270,0 KB, 89 visninger)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.