|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Valget 2019
Men er det noen som har snakket om å gjøre det da??
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sier ikke at du ikke skal stemme det som passer for deg i Oslo, men det får veldig store ringvirkninger til de små byene rett utenfor Oslo. Og det er er ikke alltid det funker like godt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg bor i Oslo og betaler også uhyre lite for å parkere. Ingenting faktisk. Jeg kjører nemlig kollektivt når jeg skal bevege meg rundt i byen. Og ideen om at Oslo skal legge til rette for at folk fra småbyer rundt Oslo som MÅ kjøre helt inn til Oslo sentrum synes jeg er relativt teit.
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Valget 2019Jeg kommer til å stemme for samme kurs videre for Oslo. Ikke alt jeg er enig i, men mer jeg liker enn misliker.
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Valget 2019Jeg skal iallefall stemme på noe som garantert ikke samarbeider med sittende byråd.
|
|
|
|
#6 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Det som jo er en utfordring er jo at hittils har jo kollektivsatsingen og de mange tunnelene i hovedsak vært finansiert med bompenger betalt av de som bor rundt Oslo. Da blir det jo merkelig at ikke prosjekter i de områdene skal få støtte fra oslopakken som tidligere avtalt. Svært mange her jeg bor tilbringer hoveddelen av sin våkne tid i Oslo pga jobb, jeg syns det blir rart at ikke deres hverdag skal telle med ettersom det er de som betaler for trikken/bussen/banen du bruker input
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|