|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Valget 2019
Om du leser linken som er lagt inn her, ser du at den effektiviteten er svært midlertidig og at kort tid etter at det er blitt plass til flere biler på veien, er køen akkurat like langsomtgående som før. Det er absolutt ingen effektivitetsgevinst i å bygge ut veier.
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nei, jeg argumenterte for at man skal gjennomføre de vedtatte planene. Vi er lovet miljøgate forbi her i mer enn 20 år. Vi bor i eksos og svevestøv. Jeg ble skikkelig provosert når byrådet i Oslo forhandlet vekk dette for oss i 2017. Eller stilte et ultimatum som ofret mitt og tusenvis av andres bomiljø. https://www.vg.no/i/Qezqq
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Dette tror jeg ikke en gang på at du oppriktig tror.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Seriøst? Den var stygg!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|