Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vognvalg ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 22:00   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognvalg ...

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja, jeg har egentlig forelsket meg helt i en brun OTH, men jeg kan desverre ikke kjøpe en vogn der vi ikke kan ha ungen mot oss.

Brun OTH høres kjempefint ut!

Snart er han jo stor gutt og sitter i sportsvognen og vil heller se verden enn mamma (nå er jo hans mamma spesielt nydelig å se på, men sånn er de nå disse småtassene). Lillesøster begynte å sitte/ligge i sportsdelen da hun var 5 1/2 mnd. Jeg skulle egentlig bare teste den, men da hun da valgte å gå over til å sove 2-3 timer (mot 20 min i bagen) gikk vi aldri tilbake til bagen.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:13   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Brun OTH høres kjempefint ut!

Snart er han jo stor gutt og sitter i sportsvognen og vil heller se verden enn mamma (nå er jo hans mamma spesielt nydelig å se på, men sånn er de nå disse småtassene).

Tullejente.

Kanskje det er ny vogn som skal til for å få ham til å ha lyst til å sove litt lengre på dagtid da ja. :gleder meg:

Her er noen i barselklubben min som har kjøpt slik brun, - den er bare så nydelig!

Gammel 30-07-07, 22:47   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du vil ha mulighet til å snu sittedelen, samt ha ei vogn som er stødig, solid og god på ujevn grusvei, vil jeg si at du selv har funnet det ut allerede. Det må bli en Teutonia.

Men i forhold til hvor lenge man skal bruke vogn totalt sett er tiden fra bagen er for liten og fram til du likevel vil snu han såpass kort, at jeg ville vurdert en lett og sporty trehjuling (f.eks babyjogger, Tfk, OTH e.l.) først som sist, selv om det betyr at du må begynne å ha han vendt fra deg noen måneder tidligere enn det du hadde tenkt. Hvis ikke vil du sikkert få lyst til å bytte til noe lettere om et halvt års tid likevel.

Men det er jo også en mulighet da. Mange som bytter oftere enn som så

Gammel 30-07-07, 23:11   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Her var det vognbytte som gjorde susen på dagsovingen. Sov max 30 min før og nå sover hun glatt 2 timer . Vi har OTH. Men den kan jo ikke snus da (ingen ulempe for oss)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.