|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereJeg har forøvrig alltid trodd at Snape var god.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere
But of course!
Joda. Men jeg er enda mer glad for at hun holdt seg til den opprinnelige planen ang. antall bøker, og sluttet når historien hun skulle fortelle var slutt.
|
|
|
#3 |
|
Fola Blakken
|
Glad på en litt trist måte.
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Ja, det er jeg også sjeleglad for.
|
|
|
#5 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereVoldy og Potty.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereEr dere klare for Alle Harry Potter-quizers Mor, forresten? Den blir femdelt, med spørsmål om sitater, personer, trylleformler, steder og, øh, diverse.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|