|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden # 4Herrefred, Adri!
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: Gruffetråden # 4
Jeg tror dere ender opp med å rive og bygge nytt, og da må det nok søkes og bes om dispensasjon (og det er ikke sikkert dere får...). :unnskyld:
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg er så heldig å kjenne en flink arkitekt som har gjort en KANONjobb med søknader til alle mulige instanser i forbindelse med ombyggingen av skolen (vernet bygg), og har avtalt å investere et par timer med henne, for å både se på mulige løsninger (det blir enten å gjøre det som "tilbygg" av eksisterende eller å grave den helt ned og trekke den langt fra veien, tror jeg) og å nøste opp i søknadsfloka. Jeg tror ikke det er vanskelig å få dispensasjon i og for seg ("denne får alle dispensasjon for, for det er jo ingen som har plass til å ha 15 meter fra vei til garasje", som damen på plan og bygg sa. Ja, det er jo en finflott og ikke-byråkratisk regel.
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virkelig? Men i dag trodde jeg det var flere kommuner enn min som krever mindre areale til parkeringsplass enn før. Typisk nybygg her er 0,6 parkeringsplass per enhet og ingen krav om gjesteplass, i hvert fall der det er nært til kollektivtransport. Mener nært her betyr 600 meter eller kortere til holdeplassen. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|