|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvor ærlig er du når butikken gjør feil?Litt sånn Bakermester Harepus: Kaker som er stjålet smaker surt, men kaker du har kjøpt ærlig og redelig smaker søtt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ærlig er du når butikken gjør feil?
Pussing av glorie kan være greit det
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hvor ærlig er du når butikken gjør feil?Jeg håndterer store mengder kontanter i min jobb, og det er kjempekjedelig når det er uoverensstemmelser i oppgjøret. Ikke noe jeg holder hver enkelt ansvarlig for, men det tar fokus fra andre ting jeg hellet vil drive på med.
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Av ren nysgjerrighet, Billa: hva gjør dere hvis dere oppdager feil i favør av kunde, hvis beløpet er av litt størrelse. Kontakter dere kunden og ber om at feilen rettes opp? Jeg tenker type: «i dag betalte du bare 100 for en vare til 1000. Kunne du tenke deg å betale restbeløpet?» Som du sier: dere har jo gode kundedata og har vel mulighet til å se hvor slike feil har oppstått, og kan i teorien ta kontakt. I motsetning til Rema eller H&M. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Normalt kontakter vi ikke direkte, men legger kanskje inn en beskjed til neste gang kunden er innom. Det gjelder jo loggført reseptmedisin. Annet tar vi som tap - og det skjer jo av og til.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|