|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Tips for å skjerpe konsentrasjonHva hjelper da hodet ikke henger med, vanlige arbeidsoppgaver tar tre ganger så lang tid som vanlig, beskjeder blir glemt osv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips for å skjerpe konsentrasjon
Skulle til å skrive det samme. Nok avslapning, dvs at ikke hodet tenker på alt mulig når det ikke skal?
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Tips for å skjerpe konsentrasjonDet kommer litt an på grunnen til at konsentrasjonen er dårlig tenker jeg.
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Tips for å skjerpe konsentrasjonFjerne stress? Hvis stresset kommer av "tankekjør" så er meditasjon bra (blir veldig skudd i blinde her altså! Jeg blir som regel slik du beskriver når: Jeg er stresset eller veldig sliten pga arbeidsmengde) Hvis du er nedkjørt fordi du er sliten hjelper det å gjøre ingenting, synes jeg.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips for å skjerpe konsentrasjonNok søvn, sunn mat, kutte forstyrrelser og mobil. Koble ut på fritiden og gå turer eller bare være ute i frisk luft. Håper det går seg til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Tips for å skjerpe konsentrasjonJeg må ta pauser innimellom og gjøre noe helt annet. Når jeg blir sliten nytter det ikke å tvinge fram konsentrasjonen.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips for å skjerpe konsentrasjonFor meg fungerer det veldig godt å sette musikk på ørene mens jeg skal utføre oppgaver. Nok kvalitetssøvn, trening, samt ordentlig mat er også gode ting for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|