|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmDet er mange, men den jeg kommer på først er fra den Siste Samurai, når de går til kamp mot amerikanerne, selv om de vet at de kommer til å bli drept alle sammen, men de kjemper.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
(Kilde: youtube.com)
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 31-07-07 kl 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
Uff, hvorfor måtte jeg se på den, den var jo helt grusom!! Tårene triller... (Kilde: youtube.com) Sist redigert av Christinamor : 12-08-07 kl 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmWater, en indisk film om kvinners (og spesielt enkers) situasjon i India. Det er en scene hvor en 9 år gammel jente blir sendt til en snill mann, som hun skal leke med. Tror hun. Og så viser det seg at hun er sendt ut som prostituert. Skrekken i ansiktet hennes når mannen tar tak i kroppen hennes. Jeg hylgrein. (På kino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmFrå ungdommen hugsar eg the Outsiders som ein film med gråte-potensiale (i tillegg til ei herleg samling av unge godbitar i rollane).
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
Den så vi i går. Trettenåringen hadde lenge ytret et ønske om å se den, så etter å ha snakket om den en del, kjøpte vi den og benket oss ned foran tv-en i går. Det gikk mye bedre enn første gang jeg så den; Det var nemlig to uker etter at jeg fikk nevnte trettenåring. IKKE en film å se like etter en fødsel.
![]() |
#8 |
"De"
|
JAA!! Hyyyyl!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|