|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor kjøpe «take away-bokser» i plast?Jeg tror ikke jeg skjønner hva slags bokser du mener, men vi bruker slike bokser fra IKEA til å fylle samme behov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe «take away-bokser» i plast?Europris, Biltema, Clas Ohlson, Ikea, Staples - forsøkt noen av disse? Mener jeg så noe sånt på førstnevnte da jeg var innom der for å kjøpe aluminiumsformer her om dagen, men jeg husker muligens feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kjøpe «take away-bokser» i plast?
Disse bruker vi også, og de tåler veldig mye. Vi bruker dem som matbokser alle sammen, og mannen og jeg har middagsrester stort sett hver dag. Veldig fint at de finnes i ulike størrelser.
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg kan teste disse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi bruker disse selv (tror jeg?) og jeg er enig i at de tar lite plass. Men jeg hadde ikke turt å ha de slengende i sekken, er de virkelig helt tette? Og tåler de å bli slengt rundt? Vi bruker dem til mat som bare skal stå i kjøleskapet eller frysere.
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Vi har en plastpose rundt. Men de har alltid vært tette. Lokket klemmes hardt på plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|