|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva irriterer deg på SoMe?
Jeg har sluttet å godta venneforespørsler på Insta når jeg ser at vedkommede følger et lass med folk, men ikke har et eneste innlegg selv. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette gjelder jo de aller fleste av vennene til tenåringen min. Det er slik de bruker insta. Legger ut et bilde (fortrinnsvis en selfie), får en haug med tilbakemeldinger, fjerner det etter en stund, når tilbakemeldingene har sluttet å komme, og har stort sett ingenting liggende der. Og de følger et lass med folk. Mye av det de følger er selvsagt venner, men også brukere med makeuptips, influensere, søte valper, jodel, morsomme fails og alt mellom himmel og jord. Det betyr ikke at de snoker på folk uten å legge ut noe selv.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-08-19 kl 11:34. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Kom på en til. Folk som melder seg ut av grupper på face med ett langt innlegg om hva som irriterer dem i gruppa og ett syrlig "takk for meg!".
|
|
|
#4 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå har jeg ikke tenåringsbarn enda selv, men jeg er enig med deg på det punktet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Jeg står i det, altså |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Men jeg tror helt ærlig folk som trener mye ikke tenker at andre synes det er snikskryt av trening, altså. Treninga er jo dagligdags for de som trener masse, og det ER faktisk det idylliske vannet, fine utsikten, kule skiltet, den stemningsfulle stien osv man har lyst å vise fram. Jeg kan gjøre begge deler. Hvis jeg har sykla lenger eller tøffere enn vanlig, skryter jeg gjerne av det. Utilslørt. Men sånn ellers vil jeg gjerne bare dele noe fint jeg så på tur |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Pass deg spesielt for mammaen til datteren din.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|