|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Ekstremt tørr hud i ansiktetJeg sliter med veldig tørr og stram hud i ansiktet. Ansiktshuden flasser og føles sår og veldig stram. Jeg bruker fukt-serien til Clinique (den rosa, serum, dagkrem, øyekrem og nattmaske) akkurat nå, og er nøye med rens og eksfoliering, og prøver å passe på væskeinntaket. Jeg tar omega 3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktetHvis huden er veldig tørr og stram, kan det hende at du trenger mer fukt enn den rosa serien til Clinique gir; den gir først og fremst ren fukt. Hør på apoteket om de har noen innspill, jeg synes kremene fra La Roche Posay, A-derma og Avene er veldig bra.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktetEr huden tørr eller dehydrert? Det er noen tips i linken under.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktet
Det virker som at det er dehydrert hud jeg har ut i fra linken. Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktetJeg kan også anbefale La Roche Posay. Spør hudpleier på apoteket om hvilken serie som passer til din hud. Og så finner du ofte bedre tilbud på www.komplettapotek.no. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktet
Jeg har egentlig fet hud, men jeg blir og dehydrert om jeg bruker feil produkter.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|