|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
snur
|
Sv: Gruffetråden # 4I dag gruffer jeg over at guttungen dro til en kompis og kom hjem skamklipt
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 4Huff Bayone. Lillesøster gjorde det med sitt hår også. "Heldigvis" bare foran, så det så mest ut som hun hadde en interessant pannelugg. Det er to år siden og det håret hun klippet har fremdeles ikke nådd samme lengde som resten. Hun irriterer seg ofte over at hun ikke kan samle alt i flette/hestehale, så jeg håper at det irritasjonsmomentet gjør at hun ikke prøver seg på noe lignende igjen. Gutter har jo vanligvis kortere hår så forhåpentligvis ser sønnen din normal ut om ikke altfor lenge.
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 4
Han er 15 år? Da kjenner jeg at jeg ikke hadde orket å bruke en kalori på å irritere meg. Til nød hvis det var uka før konfirmasjonen. Nei, egentlig ikke da engang. Det er en menneskerett å se ut som et takras en eller annen gang i løpet av tenårene.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 19-09-19 kl 08:51. |
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråden # 4
Her var jeg en skikkelig versting. Håret mitt har hatt uendelig mange farger og fasonger (det rakk dog aldri å bli skikkelig langt før det ble klippet igjen). Moren min tok det med stoisk ro. Det var jeg som måtte gå rundt å se helt teit ut.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|