Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-19, 11:25   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ser den. Jeg undret meg mer over hva man gjør når det blir 10 eller 20 minus når man fryser såpass på 5-10 plussgrader. Bobledress? Ikke at man skal herde seg, liksom.

Ok, da skjønner jeg. Har nemlig fått mange slike spørsmål tidligere og da som i at jeg må herde meg.

Jeg tror ofte overgangen på høsten er verst. Jeg synes ofte 5 grader på høsten er verre enn -10 på vinteren. Men jeg bruker tre lag ull og dunjakke på vinteren og dunjakka er veldig varm.

Gammel 08-10-19, 11:40   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Ok, da skjønner jeg. Har nemlig fått mange slike spørsmål tidligere og da som i at jeg må herde meg.

Jeg tror ofte overgangen på høsten er verst. Jeg synes ofte 5 grader på høsten er verre enn -10 på vinteren. Men jeg bruker tre lag ull og dunjakke på vinteren og dunjakka er veldig varm.

Det er jeg helt enig i. Minus 1-2 grader er mye kaldere nå enn de er i januar. I dag var jeg «har-ikke-tid-til-å-rote-gjennom-ulltøyet» unna å gå med ullstrømpebukse. Tok fram en varmere jakke, da. Og googler etter ullunderkjole for å se om det kan være et alternativ.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 12:12   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker sjeldent kjole, men jeg har flere halvkorte skjørt. Om vinteren bruker jeg 1-3 ullstrømpebukser hvor den ytterste helst er i samme farge som hovedfargen i overdelen. Jeg handler oftest på Lindex siden de hae butikk rett ved jobben.

Frossenpinne som jeg er, starter jeg med ullbokser og ullsinglet i september. Fuktig, kald luft er ikke noe for meg, da er januar med sin tørre luft mye bedre.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.