|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er det innafor?Han må definitivt si nei.
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det innafor?
Enig, klart og godt oppsummert. Sett fingeren på det virkelige problemet, så får du bedre svar, og hjelp til å se hvor ansvaret egentlig må plasseres.
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Dette høres så enkelt ut på nett.
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel derfor det kan være greit å få svar på nett av og til også. Da får man skrelt vekk alt det følelsesladde rundt, og får klarhet i hvordan det ser ut utenfra, fra noen som ikke er følelsesmessig involvert i personene det gjelder. Det kan faktisk være ganske klargjørende av og til.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 22-10-19 kl 12:15. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
I dette tilfellet er et Cumulus og mannen som eier problemet, problemet med å ikke si i fra. Jeg skjønner godt at hun er lei seg og sur for dette, det hadde jeg blitt også, og jeg skjønner også at det er vanskelig å si i fra. Det er ting jeg av og til gjør for familien min, fordi jeg ikke har lyst til å si i fra. Men så lenge jeg ikke gjør dem oppmerksomme på det og setter grenser så må jeg ta konsekvensen av det. Folk er både dumme, ubetenksomme, egoistiske og lite villige til å endre seg, men det får man hvertfall ikke gjort noe med om man ikke sier i fra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|