|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 4Telefonen min vil ikke lade lenger. Den er bare drøye tre år. Jeg må altså skaffe meg en ny, jeg som ELSKER å vurdere spekker og slikt. |
|
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Gruffetråden # 4Jeg bestilte noe fra en nettbutikk som åpenbart har norske kunder siden de også har en norsk nettside (som var den jeg bestilte fra) og norsk epostadresse for kundeservice. Etter å ha ventet og ventet blir jeg til slutt lei, sender en epost og spør når jeg kan forvente å få det jeg har bestilt. Først da får jeg beskjed om at de ikke sender til Norge.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 4
Har du prøvd å pirke ut rusk fra ladeporten? |
|
|
|
|
#4 |
|
Lesende
He he, ja det har jeg. For øvrig valgte den plutselig å la seg lade mens jeg spiste lønsj, så det kan hende jeg slipper unna med den en stund til. |
|
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Tja, den lader av og til og av og til ikke. Riste ut rusk, bruke forskjellige ladere osv., likevel, den lader av og til greit, av og til ikke i det hele tatt og av og til veldig v e l d i g langsomt. Men men, den er fra juli 2016 og har vært røfft behandlet, så det er vel ikke annet å vente. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|