|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?
Veldig smart (og ikke minst imponerende!) det med å ta bilder for å lage noe sjæl. Jeg tror ikke det er håp for verken strikke- eller sykunnskapene mine, selv om jeg har strikket ti centimeter på en leggvarmer nå.
|
|
|
#2 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Vel, jeg er jo lærer, men har måttet slutte å bruke olabukser fordi de strammer på vonde hofter. Det burde forsåvidt ikke være så vanskelig å danne en basisgarderobe rundt svarte bukser, noen ulike skjørt eller kjoler også. Det er slike klær jeg gjerne går med.
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Det høres ut som en kunst, men veldig smart.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Det handler mest om å bryte et mønster, og reglene jeg lagde for meg selv var av samme årsak som deg: jeg shoppa for mye, og for mye unødvendig. Og det hender jeg gjør det ennå, men mye mindre enn før.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?Jeg er også lærer, og jeg pynter meg mer jo eldre jeg blir. Jeg er såpass lite ute og farter på kveldstid at jeg ellers aldri får pyntet meg så mye. Og hjemme trener jeg eller så gjør jeg husarbeid, da er klærne deretter. Skal jeg få brukt de fine plaggene, må jeg bruke dem på jobb. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Nja, det er mer tanken som teller der. |
|
|